Als uw ontvangen product is beschadigd of defect is, dan kunt u een klacht indienen.Belangrijk:Het is erg belangrijk, dat u uw originele verpakking behoudt. Als dit niet het geval is dan kan een mogelijke verrekening bij de transporteur vervallen. De goederen mogen niet door andere transporteurs worden verzonden, dan wat er is afgesproken.
Om uw klacht te kunnen beoordelen, hebben we de volgende nodig:
1. Verzend ons een korte beschrijving over hoe de schade en defecten zijn ontstaan.
Houd er rekening mee dat u contact moet opnemen met de klachtenafdeling, zodra u het defect ontdekt.
U kunt ons direct mailen via:
info@lampenmaster.beWij zullen u een oplossing aanbieden aan de hand van uw informatie.
2. Om uw defecten te kunnen documenteren, moet u een beschrijving met 4 tot 5 afbeeldingen verzenden.
Er moet bij minstens één foto duidelijk het defect te zien zijn. Bovendien moet u ervoor zorgen dat op de afbeeldingen duidelijk de producten te zien zijn, er moet van de voorkant, en van achterkant een afbeelding aanwezig zijn. Wilt u de afbeeldingen verzenden via ons e-mail adres:
info@lampenmaster.beHoud er rekening mee dat de grote van uw e-mail inclusief afbeeldingen niet groter dan 10 MB mag zijn.
U kunt uw afbeeldingen ook met meerdere e-mails verzenden.3. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen, zodra we uw afbeeldingen en informatie ontvangen hebben.
U zult binnen enkele werkdagen een terugmelding over uw status van ons ontvangen.
Opmerking: Het is van groot belang dat u contact met ons opneemt via de klantenservice, zodat wij uw klacht kunnen accepteren. De retourlabel moet u plakken/lijmen op het retournerende pakket.